Budget olarak bulunduğumuz tüm ülkelerde müşterilerimize en iyi hizmeti vermek kuruluşumuzun temel amacıdır. Bu amaç doğrultusunda, süregelen kaliteli servis imajımızı devam ettirebilmenin anahtarının müşterilerimizin memnuniyetinde olduğuna inanıyoruz.
Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama servisimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.
Her türlü öneri, talep, eleştiri ve yorumlarınızı hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında 444 4 722 numaralı İletişim Merkezimiz ve Whats App Hattımız, web sitemizde bulunan iletişim formumuz veya cs@budget.com.tr e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaştırabilirsiniz.
Müşteri Deneyimi
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
Müşteri şikayet ve taleplerini ele alma prosesini yürütürken açık, hızlı, güvenli, adil, duyarlı, erişilebilir, ücretsiz çözebilir ve şeffaf olmayı, bütünlük çerçevesinde değerlendirerek, gizli taahhüdüne bağlı kalarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedeflemekteyiz.Teknolojiyi yakından takip ederek, müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çözümleri üretir, talep ve şikayet yönetim süreci ve kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.
Müşterilerimizden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesinin ve iş süreçlerimizin iyileştirilmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.
• Soruların, taleplerin ve eleştirilerin için hafta içi mesai saatleri arasında iletişim merkezimiz veya kurumsal online iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsin.
• Başvurularının alındığı bilgisi, e-posta ve sms yoluyla ya da iletişim merkezimiz tarafından iletilmektedir.
• Başvuruların herhangi bir ücret alınmadan adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
• Kişisel bilgilerinin gizliliği bizim için son derece önemli olup başvuru konun haricinde hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamakta ve kullanılmamaktadır.
• Başvuruların şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde değerlendirilmekte, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarını karşılamaya ve haklarını her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
• Soruların, taleplerin ve eleştirilerin kayıt altına alınarak, çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.